Articole
- Detalii
- Accesări: 1067
Onorariul avocatului și modul de stabilire al acestuia
Pentru activitatea sa profesională, avocatul are dreptul să perceapă un onorariu. Onorariile se stabilesc liber între avocat și client reieșind din recomandările elaborate de Uniunea Avocaților din RM, starea financiară/socială a clientului și alți factori care determină pe părți la majorarea sau micșorarea onorariului. Legislația statelor membrii al Uniunii Europene interzice fixarea de onorarii minime sau maxime, recomandate de către conducerea organelor profesiei de avocați, de către formele de exercitare a profesiei de avocat sau de către avocați. Onorariile avocaților din RM sunt stabilite în raport de dificultatea, amploarea sau durata cazului. Stabilirea onorariilor avocatului depinde de fiecare dintre următoarele elemente:
- Detalii
- Accesări: 836
Cabinetul Avocatului Ina Țmocno, acordă asistenţă juridică calificată și reprezentare în diferite tipuri de cauze civile persoanelor fizice. Asistenţă juridică la toate etapele procesului civil: - reprezentare în instanţele de fond; - pregătirea şi înaintarea cererii de chemare în judecată, cererii reconvenţionale; - pregătirea referinţei la cererea de chemare în judecată; - elaborarea tranzacţiei de împăcare a părţilor; - participarea în şedinţele judiciare, efectuarea acţiunilor procesuale necesare; Reprezentare în Curțile de Apel: - pregătirea cererilor de apel şi recursurilor; - pregătirea referinţelor la cererile de apel şi recurs; - participarea în şedinţele judiciare, efectuarea acţiunilor procesuale necesare; - participarea în proces pe cauzele supuse revizuirii.
Procedura de executare: - transmiterea titlurilor de executare spre executare; - pregatirea documentelor necesare (cereri, demersuri, scrisori de însoţire, etc) în vederea executării hotărîrii judecătoreşti; - asistenţă în cadrul procesului de executare a hotărîrii instanţei de judecată de către executorul judecătoresc; - asistenţă juridică în vederea executării hotărîrilor de judecată definitive, inclusiv cele cu privire la recuperarea mijloacelor financiare, proprietăţii, aplicarea sechestrului şi altele.
- Detalii
- Accesări: 894
Cabinetul Avocatului Ina Țmocno, vă oferă următoarele servicii juridice persoanelor juridice: - înregistrarea întreprinderii, societate cu răspundere limitată; - completări și modificări acte constitutive, retrageri și excluderi asociați; - avizarea pentru legalitate a documentelor interne și a documentelor contractuale; - elaborare contracte; - consiliere, asistență și negociere contracte comerciale și bancare; - servicii de reprezentare în toate organele de stat și instanțele de judecată; - urmărirea derulării contractelor și a obligațiilor asumate; - urmărire debitori, recuperarea datoriilor, colectarea datoriilor; - consultații în problemele dreptului muncii; - înfiinţarea, reorganizarea şi lichidarea persoanelor juridice; - vînzarea, transmiterea părţilor sociale sau acţiuni; - schimbarea denumirei; genuri de activitate; - numiri, revocări şi schimbări de administratori; - majorare sau reducere de capital social; - modificări / completări ale obiectului de activitate. Sarcina noastră fiind asigurarea într-un termen cît mai scurt cu servicii de înaltă calitate clienților noștri.
- Detalii
- Accesări: 772
Cabinetul Avocatului Ina Țmocno, prestează servicii referitoare la: 1. contestarea paternității. 2. stabilirea paternității. 3. reprezentarea intereselor în fața organelor de tutelă și curatelă. 4. stabilirea graficului de întrevedere cu copii minori. 5. decăderea din drepturile părintești. 6. modificarea pensiei alimentare de întreținere a copilului minor. 7. încasarea pensiei de întreținere a soțului rămas inapt de muncă. 8. reprezentarea intereselor în faza de executare a hotărîrii judecătorești. 9. reprezentarea intereselor în fața oficiilor de stare civilă cu privire la solicitarea și ridicarea certificatelor de naștere, căsătorie, divorț, etc. 10. servicii de traducere și apostilarea actelor (certificate de naștere, căsătorie, divorț, stare civilă, capacitate matrimonială etc.). 11. asistarea, întocmirea și negocierea contractelor privind încasarea pensiei de întreținere. 12. reprezentarea intereselor în instanța de judecată privind solicitarea ordonanței de protecție. 13. consultații juridice cu privire la schimbarea numelui de familie a copiilor minori. 14. consultanță, asistență și reprezentare la tranzacțiile imobiliare (case, apartamente, terenuri, etc.).
- Detalii
- Accesări: 1327
Cu toate că prezența părților la examinarea procesului de divorț, în Republica Moldova este cerută de lege (cel puțin a părții care a solicitat divorțul), pentru cetățenii moldoveni cu domiciliul în străinătate, divorțul se poate pronunța și fără ca prezența lor să mai fie necesară. Pentru cetățenii moldoveni, aflați în străinătate, realizarea divorțului în Republica Moldova, prin avocat, reprezintă cea mai ușoară soluție de a divorța. În condițiile legii, divorțul și partajul (împărțirea bunurilor comune din căsătorie) se poate realiza de catre un Avocat împuternicit de cetățeanul moldovean sau străin din străinătate, în baza unei împuterniciri speciale. Procesul de divorț se va desfășura, în acest caz, în mod absolut asemănător cu cele în care părțile (cei doi soți) sunt prezente în proces. Pot exista, însă anumite complicații legate de localitatea părții adverse în străinătate. Divorțul nu se poate realiza la notar/Starea Civilă, dacă măcar una dintre părți este în străinătate și nu se poate prezenta personal măcar la întîlnirea privind confirmarea deciziei divorțului planificată conform procedurii de către notar/Starea Civila. Cabinetul nostru vă poate reprezenta în procesul de divorț Avînd ani de zile de experiență în domeniul proceselor de divorț și partaj în Republica Moldova, avînd sute de dosare finalizate cu succes pentru cetățenii moldoveni și străini aflați în afara țării, Cabinetul nostru oferă reprezentarea cetățenilor moldoveni din străinătate în fața instanțelor din Republica Moldova în procese de divorț, autoritate părintească asupra copiilor, program de vizitare, pensie de întreținere, precum și alte tipuri de cauze conexe. Cabinetul nostru aduce clienților din străinătate o ofertă a serviciilor perfect adaptată cerințelor și necesităților speciale. Astfel, Cabinetul Avocatului Ina Țmocno, poate asigura clienților din străinătate consultanță juridică și reprezentare juridică prin toate mijloacele moderne de comunicare: ∙ telefon: (+373) 79999415 ∙ e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ∙ Viber, watsapp, telegram Multitudinea de modalități de comunicare, oferă clienților noștri posibilitatea de a controla și cunoaște în întregime desfășurarea întregii proceduri. Serviciile oferite cetățenilor moldoveni cu domiciliul în străinătate în domeniul proceselor de divorț și partaj sunt complete: ∙ consultanță juridică oferită prin toate mijloacele de mai sus. ∙ reprezentare juridică în fața instanțelor din Republica Moldova pentru obținerea divorțului în Republica Moldova, fără ca prezența dumneavoastră să mai fie necesară. ∙ obținere documente și acte juridice: hotărîri de divorț, certificate de divorț/căsătorie. ∙ transcrierea în Republica Moldova a căsătoriilor/divorțurilor realizate în străinătate, recunoașterea în Republica Moldova a divorțurilor din străinătate. ∙ apostilări și legalizăi judecătorești ale hotărîrilor de divorț. ∙ demersuri privind traducerea și legalizarea notarială a hotărîrilor de divorț. ∙ obținere certificat de divorț, pentru divorțul efectuat la Starea Civila sau notariat.
Articole recente
- Contacte
- Onorariul avocatului
- Asistență juridică pe cauze contravenționale și penale
- Litigii familiale
- Litigii imobiliare
- Servicii juridice specializate în colectarea datoriilor
- Dobândirea actelor necesare cu traducere și apostilă
- Divorț între cetățeni străini și cetățeni moldoveni
- Asistență juridică persoanelor juridice
- Asistență juridică persoanelor fizice